Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 124975 z dnia 4 sierpnia 2023 r.
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 124975 z dnia 4 sierpnia 2023 r.
Data ogłoszenia: 04 sierpnia 2023 r.
Data wyniku: 07 września 2023 r.
Status: koniec naboru
Nazwa stanowiska: starszy referent
Nazwa urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich
Adres urzędu: Al. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie
Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Wybrana osoba: Elżbieta Wydra, Kamieniec Ząbkowicki
Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich
Udostępnił: Justyna Młyńczak
Komórka organizacyjna: Kadry
Wprowadzono: 04.08.2023 r.
Treść ogłoszenia:
Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich
57-200 Ząbkowice Śląskie Al. Niepodległości 10
Ogłoszenie nr 124975 / 04.08.2023
Starszy Referent do spraw: prezydialnych w Zespole Wspomagającym Komisariatu Policji w Ziębicach
administracja publiczna
Umowa o pracę na czas zastępstwa
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status: nabór w toku
Miejsce pracy: ul. Wałowa 12, 57-220 Ziębice
Ważne do: 11 sierpnia 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 3600,00 zł brutto
Czym będziesz się zajmować osoba na tym stanowisku:
-obsługa kancelaryjno-biurowa kierownictwa Komisariatu,
-prowadzi rejestry: śledztw i dochodzeń, postępowań sprawdzających i odmów wszczęcia dochodzenia, spraw o wykroczenia oraz inne rejestry według potrzeb,
-obsługuje i wprowadza dane do elektronicznego dziennika korespondencyjnego (E-komenda)
-prowadzi gospodarkę przepisów prawnych w Komisariacie Policji
-prowadzi dziennik korespondencyjny dokumentacji niejawnej
terminowo wysyła i obiera pocztę jawną
-prowadzi gospodarkę pieczęci i stempli Komisariatu
-doręcza przesyłki pocztowe do instytucji i urzędów na terenie miejscowości Ziębice
-podczas nieobecności w Komisariacie Policji w Ziębicach pracownika Składnicy Akt zastępuje i opiekuje się zasobem archiwalnym znajdującym się w magazynie archiwalnym KP w Ziębicach
Kogo poszukujemy:
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-wykształcenie: średnie,
-doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy w administracji lub pracy kancelaryjno-biurowej,
-umiejętność: obsługi programów komputerowych, interpretacji przepisów, organizacji pracy własnej,
-w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.,
-posiadanie obywatelstwa polskiego,
-korzystanie z pełni praw publicznych,
-nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
-wykształcenie: wyższe administracyjne,
-umiejętność komunikowania się, współpracy
Co oferujemy:
-Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-Dodatkowe wynagrodzenie roczne
-Nagrody jubileuszowe
-Możliwość wykupienia ubezpieczenia grupowego
Dostępność:
-Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
-Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
-W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%.
Warunki pracy:
-Praca administracyjno-biurowa, obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie, praca w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30, stanowisko pracy wyposażone jest w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe, brak windy w budynku i brak podjazdów przystosowanych dla osób niepełnosprawnych.
Dodatkowe informacje:
-Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia.
-Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od zakończenia naboru.
-Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu – rzetelnie oceń, czy odpowiada Ci taka praca.
-Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
-weryfikacja ofert pod względem formalnym, postępowanie kwalifikacyjne (test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna),
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne)
-CV i list motywacyjny,
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy,
-Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. nie pracowałaś/łeś, nie pełniłaś/łeś służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie byłaś/łeś współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r., lub później.
-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
-Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treści: Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Ząbkowicach Ślaskich moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko ......(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
Aplikuj do: 11 sierpnia 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 124975" na adres: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich, ul. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie
lub osobiście w sekretariacie Komendy w godzinach od 8.00 do 15.00
Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 478756261 lub 478756260
Dokumenty należy złożyć do: 11.08.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze
Przetwarzanie danych osobowych
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Ząbkowicach Śląskich z siedzibą ul. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Ślaskie. Kontakt do inspektora ochrony danych: ido.kpp@zabkowice-slaskie.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich
Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2,5. 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.3.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane