Sposób doręczania dokumentów elektronicznych do Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. za pomocą platformy e-PUAP
Wymagania dotyczące doręczania dokumentów elektronicznych, niezbędne do ich odebrania przez Elektroniczną Skrzynkę Podawczą Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. oraz otrzymania przez nadawcę poświadczenia odbioru.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. muszą być podpisane kwalifikowanym podpisem cyfrowym.
- Dokumenty elektroniczne doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. muszą być opatrzone zgodnymi z prawdą danymi osobowymi osoby składającej dokument.
Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 29 września 2005 roku w sprawie warunków organizacyjno-technicznych doręczania dokumentów elektronicznych podmiotom publicznym (Dz. U. Nr 200 poz. 1651) w Komendzie Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. uruchomiona została elektroniczna skrzynka podawcza Komendy Powiatowej w Ząbkowicach Śląskich
Link: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Dokumenty elektroniczne mogą być doręczane do Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. również na informatycznych nośnikach danych. Informujemy więc, że Komenda będzie akceptowała dokumenty elektroniczne zapisane na:
- dyskietce magnetycznej 3,5" w formacie MS DOS,
- dysku CD-RW,
- urządzeniu typu Pen Drive.
Doręczanie dokumentów na elektronicznych nośnikach danych może odbywać się w dni robocze w godz. 8:00-15:00,w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji w Ząbkowicach Śl. ul. Niepodległości 10
Akceptowane struktury fizyczne i zakresy użytkowe dokumentów elektronicznych doręczanych do Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej i na informatycznych nośnikach danych.
Zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 11 października 2005 r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. Nr 212 poz. 1766) Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śl. akceptuje formaty poczty elektronicznej wraz z załącznikami w formatach wymienionych w ww. Rozporządzeniu.
W szczególności:
- do danych zawierających dokumenty tekstowe lub tekstowo-graficzne akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .txt, .doc, .pdf, .rtf oraz Open Document wersja 1.0,
- do danych zawierających informację graficzną akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .jpg (.jpeg), .gif,
- do kompresji (zmniejszenia objętości) dokumentów elektronicznych o dużych rozmiarach akceptowane są ich struktury fizyczne wykorzystujące formaty danych wytworzone w standardzie .zip oraz .rar.
Urzędowe poświadczenie odbioru:
Dokument elektroniczny podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym doręczony do Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Śl. zostanie poświadczony podpisem cyfrowym drogą elektroniczną na adres nadawcy. Poświadczenie zawierać będzie pełną nazwę Komendy, datę i czas doręczenia dokumentu oraz datę i czas wytworzenia urzędowego poświadczenia odbioru.
Urzędowe poświadczenie odbioru - na żądanie interesanta - może zostać także zapisane na dyskietce magnetycznej 3,5" w formacie MS DOS, dysku CD-RW lub urządzeniu typu Pen Drive.
Poświadczenie to można uzyskać w dni robocze w godz. 08.00-15:00,w sekretariacie Komendanta Powiatowego Policji w Ząbkowicach Śl. ul. Niepodleglości 10