Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 118133 z dnia 30 marca 2023 r.
Informacja o wyniku naboru na ogłoszenie 118133 z dnia 30 marca 2023 r.
Data ogłoszenia: 30 marca 2023 r.
Data wyniku: 08 maja 2023 r.
Status: koniec naboru
Nazwa stanowiska: starszy referent
Nazwa urzędu: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich
Adres urzędu: Al. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie
Wyniki naboru: nabór zakończony wyborem kandydatki/kandydata
Wybrana osoba: Zuzanna Szymańska, Niedźwiednik
Wytworzył/odpowiada: Komendant Powiatowy Policji
Jednostka organizacyjna: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich
Udostępnił: Małgorzata Grzesiuk
Komórka organizacyjna: Kadry
Wprowadzono: 08.05.2023 r.
Treść ogłoszenia:
Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich,
57-200 Ząbkowice Śląskie Al. Niepodległości 10
Ogłoszenie nr 118133 / 30.03.2023
Komendant Powiatowy Policji w Ząbkowicach Śląskich poszukuje kandydata \ kandydatkę na stanowisko:
Starszy Referent do spraw: kancelaryjno-biurowych w Zespole Wspomagającym w Komisariatu Policji w Kamieńcu Ząbkowickim
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 1
Status: nabór w toku
Miejsce pracy ul. Złotostocka 20, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki ,
Ważne do 11 kwietnia 2023 r.
Wynagrodzenie zasadnicze 3609,64 zł brutto
Czym będziesz się zajmować osoba na tym stanowisku:
-obsługuje kierownictwo Komisariatu w zakresie prac kanelaryjno-biurowych; obsługuje i -wprowadza dane do elektronicznego dziennika korespondencyjnego (E-komenda);
-prowadzi rejestry: śledztw i dochodzeń, postępowań sprawdzających i odmów wszczęcia dochodzenia, zatrzymanych dowodów rejestracyjnych i uprawnień do kierowania pojazdami; prowadzi ewidencję urlopów i zwolnień lekarskich policjantów i pracowników cywilnych oraz inne rejestry według potrzeb;
-opiekuje się zasobem archiwalnym znajdującym się w magazynie archiwum w KP w Kamieńcu Ząbkowickim poprzez: przyjmowanie do magazynu materiałów archiwalnych od komórek organizacyjnych KP; gromadzenie, opracowywanie i przechowywanie materiałów archiwalnych wykonanych przez funkcjonariuszy komórek organizacyjnych KP zgodnie z przepisami w tym zakresie; brakowanie akt poprzez wydzielenie i ocenę wartości archiwalnej; sporządzanie protokołów brakowania akt B i BE w celu przekazania ich na przemiał; udostępnianie kserokopii akt dla Sądu i Prokuratury oraz udostępnianie akt w celu wykorzystania służbowego; udzielanie pomocy instruktażowej pracownikom zajmującym się archiwizowaniem dokumentów KP w celu właściwego postępowania z materiałami archiwalnymi i dokumentacją niearchiwalną; zabezpieczenie przed zniszczeniem i konserwacja posiadanego zasobu archiwalnego w celu przeciwdziałania ujemnym wpływom atmosferycznym, biologicznym i mechanicznym;
-prowadzi dziennik korespondencyjny dokumentacji niejawnej;
-terminowo wysyła i obiera pocztę jawną;
-rejestruje czas pracy funkcjonariuszy oraz godziny nadliczbowe w systemie SWOP;
-prowadzi gospodarkę przepsami prawnymi w Komisariacie oraz gospodarkę pieczęciami i stemplami Komisariatu polegająca w szczególności na ewidencjowaniu, wydawaniu oraz przygotowaniu do wybrakowania;
-doręcza przesyłki pocztowe do insytucji i urzędów na terenie miejscowości Kamieniec Ząbkowicki;
Kogo poszukujemy :
Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)
-Wykształcenie: średnie
-Doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w pracy w administracji lub pracy kancelaryjno-biurowej
-Umiejętność obsługi programów komputerowych
-Umiejętność interpretacji przepisów
-Umiejętność organizacji pracy własnej
-Posiadanie obywatelstwa polskiego
-Korzystanie z pełni praw publicznych
-Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
-Wykształcenie: wyższe administracyjne,
-Umiejętność komunikowania się, współpracy
Co oferujemy:
-Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-Dofinansowanie do wypoczynku pracowników Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-Dostępność Nasz urząd jest pracodawcą równych szans.
Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością nie możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – nie składaj dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%
Warunki pracy:
-praca administracyjno-biurowa,
-obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
-praca w pełnym wymiarze czasu pracy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:30 do 15:30,
-brak windy w budynku,
Dodatkowe informacje:
-Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym mailowo (lub telefonicznie – jeżeli nie podałeś adresu e-mail).
-Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania ofert.
-Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia.
-Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy.
-Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
Proponujemy wynagrodzenie: mnożnik 1,6479 co stanowi wynagrodzenie zasadnicze w kwocie 3609,64 oraz dodatek za wysługę lat pracy.
Planujemy następujące metody/techniki naboru:
-Weryfikacja ofert pod względem formalnym,
-Test wiedzy,
-Rozmowa kwalifikacyjna,
-W przypadku małej liczby nadesłanych ofert zastrzegamy sobie prawo do rezygnacji z etapu w pkt. 2.
Twoja aplikacja musi zawierać (dokumenty niezbędne):
-CV i list motywacyjny
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
-Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów realizacji procedury naboru o treśći:
Niniejszym, wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Komendanta Powiatowego Policji w Ząbkowicach Śląskich, moich danych osobowych zawartych w złożonych przeze mnie dokumentach w celu i zakresie niezbędnym do realizacji procedury naboru na stanowisko ....(należy wpisać nazwę stanowiska). Oświadczenie należy opatrzyć własnoręcznym podpisem.
-Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
-Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
-Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz (dokumenty dodatkowe)
-Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Aplikuj do: 11 kwietnia 2023
W formie papierowej w zamkniętej kopercie z dopiskiem: "ogłoszenie nr 118133" na adres: dokumenty można przesłać drogą pocztową na adres: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich, Al. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie lub składać osobiście w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Ząbkowicach Ślaskich, Al. Niepodległości 10 (w sekretariacie) od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.30 do 15.30 Zapraszamy również do kontaktu telefonicznego: 478756261 lub 478756260
Dokumenty należy złożyć do: 11.04.2023
Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Aplikując, oświadczasz, że znana Ci jest treść informacji na temat przetwarzania danych osobowych w naborze Przetwarzanie danych osobowych Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Komendant Powiatowy Policji w Ząbkowicach Śląskich, Al. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie
Kontakt do inspektora ochrony danych: Inspektor Ochrony Danych KPP w Ząbkowicach Śląskich, Al. Niepodległości 10, 57-200 Ząbkowice Śląskie, e-mail: ido.kpp@zabkowice-slaskie.wr.policja.gov.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru Informacje o odbiorcach danych: Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:
1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
4. prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:
1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO; art. 221
2. Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane
Wzory oświadczeń Oświadczenie w związku z ubieganiem się o stanowisko niebędące wyższym stanowiskiem w służbie cywilnej-PDF-399K