Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Nazwa i adres podmiotu publicznego KOMENDA POWIATOWA POLICJI w ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

MINISTERSTWO FUNDUSZY I POLITYKI REGIONALNEJ ul. Wspólna 2/4, 00-926 Warszawa

Raport o stanie zapewniania dostępności podmiotu publicznego Nazwa i adres podmiotu publicznego KOMENDA POWIATOWA POLICJI w ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH

umer identyfikacyjny REGON 93015621600095 Stan w dniu 01.01.2021 r.

Termin przekazania: do 31.03.2021 r.

Dane kontaktowe E-mail sekretariatu podmiotu komendant@zabkowice-slaskie.wr.policja.gov.pl

E-mail kontaktowy osoby, która wypełniła formularz ilona.golec@zabkowice-slaskie.wr.policja.gov.pl Telefon kontaktowy 478756305

Data 2021-03-17

Miejscowość Ząbkowice Śląskie Lokalizacja siedziby podmiotu Województwo WOJ. DOLNOŚLĄSKIE Powiat Powiat ząbkowicki Gmina Ząbkowice Śląskie (miasto)

Podmiot zobowiązany do złożenia raportu o stanie dostępności na podstawie art. 11 ust. 4. ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (UzD) do:

[ X ] 2) wojewody

Dział 1. Dostępność architektoniczna Liczba budynków, w których podmiot prowadzi podstawową działalność i/lub obsługę interesantów:

5

1. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne ?

[ X ] W części budynków tak, w części nie

W przypadku odpowiedzi „W części budynków tak, w części nie” – prosimy o podanie liczby budynków, w których podmiot zapewnia wolne od barier poziome i pionowe przestrzenie komunikacyjne:

1

2. Czy podmiot zastosował w tym budynku (tych budynkach) rozwiązania architektoniczne, środki techniczne lub posiada zainstalowane urządzenia, które umożliwiają dostęp do wszystkich pomieszczeń, z wyłączeniem pomieszczeń technicznych?

[ X ] NIE

3. Czy podmiot zapewnia w tym budynku (tych budynkach) informację na temat rozkładu pomieszczeń, co najmniej w sposób wizualny i dotykowy lub głosowy?

[ X ] NIE

4. Czy podmiot zapewnia (umożliwia, dopuszcza) wstęp do tego budynku (tych budynków) osobie korzystającej z psa asystującego?

[ X ] TAK

5. Czy podmiot zapewnia w przypadku tego budynku (tych budynków) osobom ze szczególnymi potrzebami możliwość ewakuacji lub uratowania w inny sposób?

[ X ] TAK

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności architektonicznej

Obiekty jednostek policyjnych chronione są na podstawie opracowanych planów ochrony, które zawierają schematy z lokalizacją pomieszczeń, rozmieszczeniem systemów zabezpieczenia technicznego oraz określają strefy ochronne zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych oraz rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie środków bezpieczeństwa fizycznego stosowanych do zabezpieczenia informacji niejawnych. Plany ochrony są dokumentami niejawnymi co wyklucza możliwość upublicznienia treści, które zawierają. Gość, interesant na terenie obiektów policyjnych jest wprowadzany przez osobą nadzorującą funkcjonariusza lub pracownika Policji, który sprawuje nadzór przez cały czas jego przebywania w obiekcie (strefie ochronnej I lub II). W obiektach policyjnych granice poszczególnych stref ochronnych I,II,III są oznaczone odpowiednimi znakami informacyjnymi, ponadto umieszczone są piktogramy z oznaczeniami zakazującymi rejestrowanie obrazu i dźwięku w strefach ochronnych.

Dział 2. Dostępność cyfrowa

1. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

Liczba stron: 2

Liczba aplikacji: 0

Strony internetowe i aplikacje mobilne, dla których podmiot posiada deklarację dostępności

ID a11y-url                                  www.zabkowice-slaskie.policja.gov.pl/

ID a11y-status                            [ X ] Częściowo zgodna

ID a11y-data-sporzadzenie        2020-10-01

ID a11y-url                                  bip.zabkowice-slaskie.policja.gov.pl/

ID a11y-status                            [ X ] Częściowo zgodna

ID a11y-data-sporzadzenie        2020-09-28

2. Liczba prowadzonych stron internetowych i udostępnianych aplikacji mobilnych, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności

Liczba stron:          0

Liczba aplikacji:     0

Prosimy o podanie informacji dotyczących stron, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Prosimy o podanie informacji dotyczących aplikacji, dla których podmiot nie posiada deklaracji dostępności:

Komentarze i uwagi dotyczące dostępności cyfrowej

Dział 3. Dostępność informacyjno-komunikacyjna

1. Czy podmiot zapewnia osobom ze szczególnymi potrzebami obsługę z wykorzystaniem niżej wymienionych sposobów/środków wspierających komunikowanie się?

a. Kontakt telefoniczny                    X ] TAK

b. Kontakt korespondencyjny         [ X ] TAK

c. Przesyłanie wiadomości tekstowych, w tym z wykorzystaniem wiadomości SMS, MMS lub komunikatorów internetowych      [ X ] TAK

d. Komunikacja audiowizualna, w tym z wykorzystaniem komunikatorów internetowych         [ X ] NIE

e. Przesyłanie faksów                    [ X ] TAK

f. Wykorzystanie tłumacza języka migowego przez strony internetowe i/lub aplikacje (tłumaczenie online)           [ X ] TAK

g. Pomoc tłumacza języka migowego – kontakt osobisty        [ X ] TAK

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy określić w jakim czasie od zgłoszenia potrzeby podmiot zapewnia kontakt osobisty z tłumaczem języka migowego:      [ X ] powyżej 3 dni roboczych

h. Kontakt z pomocą tłumacza-przewodnika (kontakt osobisty)      [ X ] TAK

2. Czy podmiot posiada urządzenia lub środki techniczne do obsługi osób słabosłyszących, takich jak np. pętle indukcyjne, systemy FM, systemy na podczerwień (IR), systemy Bluetooth?     [ X ] TAK

W przypadku zaznaczenia odpowiedzi „TAK” – prosimy o podanie liczby posiadanych urządzeń lub środków technicznych do obsługi osób słabosłyszących:    1

Liczba prowadzonych przez podmiot stron internetowych:    2

3. Czy podmiot zapewnia na tej stronie internetowej (tych stronach internetowych) informację o zakresie swojej działalności (głównych zadaniach podmiotu) w postaci:

a. tekstu odczytywalnego maszynowo?      [ X ] TAK 

b. nagrania treści w polskim języku migowym (PJM) w postaci pliku wideo?     [ X ] NIE

c. informacji w tekście łatwym do czytania (ETR)?      [ X ] NIE

4. Czy podmiot zapewniał w okresie sprawozdawczym – tj. od 20.09.2019 r. do 01.01.2021 r. – na wniosek osoby ze szczególnymi potrzebami możliwość komunikacji w formie określonej w tym wniosku?      [ X ] NIE

Dział 4. Informacja o dostępie alternatywnym

1. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia innej osoby?      [ X ] NIE

2. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci wsparcia technologicznego, w tym z wykorzystaniem nowoczesnych technologii?     [ X ] NIE

3. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w postaci zmian w organizacji funkcjonowania podmiotu?     [ X ] NIE

4. Czy w okresie sprawozdawczym podmiot zapewniał dostęp alternatywny w sposób inny niż wymienione wyżej?    [ X ] NIE

 

 

Metryczka

Data publikacji : 31.03.2021
Data modyfikacji : 18.03.2022
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Ząbkowicach Śląskich
Osoba wytwarzająca/odpowiadająca za informację:
Ilona Golec
Osoba udostępniająca informację:
Ilona Golec KPP Ząbkowice Śłąskie
Osoba modyfikująca informację:
Katarzyna Mazurek
do góry